Обмін та повернення
ОБМІН
Ми намагаємося максимально точно допомогти підібрати клієнту те, що йому потрібно. Якщо раптом, з якихось причин, товар не підійшов, ви можете з легкістю поміняти його, відправивши річ нам. Відправку оплачує клієнт. Після отримання зворотного товару ми відправимо вам новий безкоштовно.
ПОВЕРНЕННЯ
Після придбання товару клієнт може його повернути. Встановлений законом термін для повернення становить 14 днів.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Якщо річ не підійшла вам за розміром, ви можете замовити таку ж, тільки підходящу вашим параметрам.
Якщо не підійшов фасон, можна вибрати іншу річ. В такому випадку буде зроблено повернення товару.
Повернення здійснюється за наступних умов:
- Збереження видаткової накладної, яка є підтвердженням покупки даної речі в онлайн-бутику Aland’s;
- Відсутності на виробі слідів експлуатації, пошкоджень, подряпин, дірок і інших дефектів;
- Наявності бірок та акуратно розкритих оригінальних упаковок.
ЯК ОФОРМИТИ ПОВЕРНЕННЯ?
Клієнтом заповнюється заява на повернення за зразком що буде надано.
Клієнт оформляє і відправляє повернення за допомогою Нової Пошти:
- На склад поштової компанії, вказавши місто Миколаїв, відділення № 12;
- За допомогою кур'єрської доставки за адресою: м. Миколаїв вул. Адмірала Макарова, 15.
Вартість відправки визначає транспортна компанія відповідно до своїх розцінок.
Коли ви відправите товар, повідомте нам номер товарно - транспортної накладної. Для цього скористайтеся номером телефону гарячої лінії: +380507103727.
Ми завжди залишаємося на стороні наших покупців і готові допомогти при виникненні найменших труднощів із замовленням. Якщо у вас ще залишилися питання, стосовно повернення товару, зв'яжіться з нами по електронній пошті alands.com.ua@gmail.com або за вказаним вище номером телефону.
ЯК ПОВЕРНУТИ ГРОШІ?
Після того, як ми отримаємо відправлену вами посилку, гроші будуть повернуті протягом 5-ти робочих днів на розрахунковий рахунок.
Якщо Ви оплачували банківською картою: Після отримання та перевірки повертається замовлення його сума автоматично зараховується на карту, якою ви оплачували замовлення.
ВАЖЛИВО!
Будь ласка, після того, як ви відправите посилку, зв'яжіться з нами за допомогою безкоштовного телефону +380507103727 і повідомте оператору номер замовлення, артикул товару, що повертається, номер товарно-транспортної накладної. Ці дані необхідні нам, що б ми змогли якомога швидше провести повернення грошових коштів.
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН
Якщо під час дії гарантійного терміну товару виявлені дефекти, дії магазину ALAND'S відповідають р. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Товар не підлягає гарантійному ремонту в разі, якщо:
- Був використаний не за призначенням;
- Були порушені правила по догляду за товаром;
- Присутні сліди від пошкоджень, що виникли з вини покупця;
- Товар був відремонтований до пред'явлення магазину.
Повний перелік гарантійних термінів товарів зазначений в р. 1 ст. 7 п. 2 Закону України «Про захист прав споживачів».
Для того, що б продовжити термін експлуатації виробів, дотримуйтесь рекомендацій виробника стосовно експлуатації товару і догляду за ним.